Sunday, July 10, 2011

mampukah aku~~

    
Bila hati mula bersuara… jiwa gemersik melontar kata…
Aku ingin selalu bersamaMu..
Namun terkadang aku lalai dengan Mu..
Aku ingin sekali mendekati Mu,,
Namun terkadang aku leka dengan panggilanMu..
Bagaimana Engkau ingin mengingatiku selalu..
Andai aku sendiri tidak mengingatiMu selalu..
Aku ingin denganMu..
Sedang aku merasa tidak layak denganMu..
Benak fikiranku hanya adaMu..
Namun aku tidak sekuat itu..
Aku lemah tiada daya tanpa sokongan Mu..
Aku perlukan Mu… sedangkan Kau perhatikan ku selalu..
Aku yang hanyut tidak merasakan hadirMu…
Aku adalah hambaMu ..
Dan Engkau adalah Penciptaku,,
Berikan ku petunjukMu…
Zahirkan yang haq dan batil kepadaku..
Jelaskan mata hatiku…
Pelihara nawaitu ku,,,
Aku ingin kamu ya Rabb..

by : me

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...